Întrebări frecvente

De ce sa imi fac cont?

Inregistrarea este necesara, in principal, pentru a te ajuta. Ca utilizator inregistrat, nu trebuie sa-ti introduci datele personale si adresa la fiecare coamanda ulterioara, deoarece sistemul le memoreaza. Ai posibilitatea sa adaugi, sa stergi si sa editezi, sa urmaresti istoricul comenzilor tale si sa comanzi rapid felurile de mancare favorite de la restaurantele favorite.


Cine livreaza comanda?

In majoritatea cazurilor, livrarea este facuta de catre un curier de la restaurantul la care s-a plasat comanda. Exceptii sunt unele restaurante din Bucuresti, pentru care livrarea se face de catre o firma specializata in livrari. Operatorii Oliviera urmaresc statusul comenzilor la fiecare pas si daca este nevoie, clientul va fi contactat pentru detalii suplimentare.


Ce este serviciul Takeout?

Serviciul Takeout inseamna plasarea unei pre-comenzi pe care o poti ridica personal de la restaurant. Acest serviciu este convenabil in situatia in care restaurantul este foarte aproape de domiciliul tau sau este in drumul tau. Iti poti ridica mancare imediat dupa ce a fost preparata, economisind astfel timp si bani din taxa de livrare.


Cum si cand se face plata?

La Oliviera, poti plati folosind una dintre urmatoarele metode de plata:

  • Online prin PayPal sau Card debit
  • Cash, la livrarea comenzii
  • Tichete de masa Cheque Dejeuner

Este mai costisitor sa comanzi online?

Oliviera pastreaza transparenta in ceea ce priveste serviciile oferite. Prin urmare pretul bunurilor si serviciilor este aceleasi, indiferent daca veti comanda prin intermediul nostru sau in restaurantul partener, prin telefon sau online.


In ce orase livrati mancare?

In prezent Oliviera lucreaza cu restaurante din Bucuresti, Constanta, Timisoara, Oradea si Iasi.


Cat costa livrarea?

Costul de livrare variaza intre transport gratuit si 15.00 lei si este determinat de catre restaurant luand in considerare valoarea comenzii si zona unde se face livrarea. Costul de livrare pentru fiecare restaurant este afisat in "Cosul tau" dupa ce alegi adresa si adaugi un produs in cosul de cumparaturi.


Cat timp dureaza livrarea comenzii?

In 90% dintre comenzi comanda ajunge in 60 de minute sau chiar mai putin. Timpul de livrare variaza in functie de restaurantul de la care ai comandat – poti verifica timpul de livrare estimat in profilul fiecarui restaurant. Dupa plasarea comenzii un operator te va informa timpul ramas pana la sosirea comenzii.


Cum iti dai seama de orele de lucru ale unui restaurant?

In lista restaurantelor dintr-o anumita categorie poti folosi filtrul din partea stanga a paginii care va filtra doar restaurantele care se afla in programul de lucru. De asemenea, in partea de sus a paginii fiecarui restaurant este un ceas in bara de instrumente care va informeaza in cat timp comanda iti va fi livrata. Timpul de livrare detaliat pentru fiecare restaurant poate fi vazut in campul de descriere al acestuia.


Cum pot avea certitudinea ca va fi livrata comanda mea?

Oliviera se straduieste sa ofere clientilor sai un nivel inalt de professionalism, impreuna cu un serviciu cat se poate de performant. Daca apar inexactitati sau probleme in plasare comenzii, un operator Oliviera te va informa prin intermediul numarul de telefon asociat profilului tau.


Pot plasa o comanda care fie livrata mai tarziu sau in alta zi?

Da, sistemul iti permite sa alegi ziua si ora livrarii, in concordanta cu orele in care platforma Oliviera opereaza si programul de lucru al restaurantului. Data si ora de livrare trebuie specificate in pasul 2 din procesul de plasare al comenzii.


Pot edita comanda mea?

In momentul in care alegi un produs acesta este adaugat in cosul de cumparaturi. Sistemul iti permite sa stergi produsele adaugate anterior sau sa schimbi cantitatea acestora. Cu toate acestea, odata ce dai click pe butonul “Finalizare comanda”, modificarile nu vor mai putea fi facute online. Daca, dupa pasul “Finalizare comanda”, mai ai nevoie sa faci modificari asupra comenzii contacteaza un operator Oliviera la 021/9697 cat mai repede. In cazul in care comanda este inca in curs de preparare si nu a fost preluata de catre curier, modificarile dorite vor fi efectuate.


Unde pot lasa observatii pe care le am in privinta produselor comandate?

Sub denumirea fiecarui fel de mancare este un link “Prepara-l pe gustul tau”. Odata ce acest link accesat, se va deschide un camp aditional in care ai posibilitatea sa introduceti cerintele tale. De exemplu: fara ceapa, bine copt, etc. Separat, in pasul 2 al plasarii comenzii, la “Detalii comanda”, este un camp aditional numit “Comentarii” unde poti trece orice cerinte suplimentare ai.


Cum pot primi factura pentru comanda mea?

In pasul 2 al plasarii comenzii poti intoduce datele de facturare, imediat dupa bifarea casutei “Detin o firma si doresc factura pentru comanda mea”.


Cum pot fi sigur ca a fost primita comanda mea?

Dupa selectarea produselor dorite, dai click pe butonul “Comanda” si vei fi dus la confirmarea finala a comenzii. Daca comanda a fost transmisa cu succes, vei primi un email de confirmare.


Voi fi contactat in cazul in care este o problema cu comanda mea?

Cu siguranta. Daca dintr-un motiv anume comanda nu poate fi executata (ex. Restaurantul nu are anumite produse sau este o diferenta de pret), un operator Oliviera te va informa prin intermediul numarul de telefon asociat profilului tau.


Pot sa mai adaug produse intr-o comanda care a fost deja plasata?

Da, insa trebuie sa suni in cel mai scurt timp de la plasare comenzii la numarul de telefon 021/9697 si un operator call center te va ajuta. In cazul in care comanda nu a fost inca preluata de catre curier schimbarile vor fi efectuate, dar acest lucru poate extinde timpul de livrare.


Pot anula o comanda deja plasata?

Singura modalitate prin care se poate anula o comanda deja plasata este sa contactezi, in cel mai scurt timp cu putinta, un operator Oliviera la numarul de telefon 021/9697.

Aveti o intrebare?

USE
LIVE CHAT

Suntem online de la 10:00 la 23:00

Va promitem ca informatiile dumneavoastra sunt bine protejate. Fiecare tranzactie pe site-ul nostru sunt realizate la cele mai bune standarde din industrie pentru siguranta tranzactiilor cu cardul de debit online

De ce aveti nevoie de numarul meu de telefon?

Avem nevoie pentru a va putea contacta in caz de orice problema a comenzii dumneavoastra sau pentru clarificari suplimentare.


min.
Timp de livrare

lei
Taxa livrare

Pentru a plasa comanda trebuie sa te loghezi sau sa iti faci un cont nou.

Cosul este inca gol

Va rugam sa introduceti numele strazii,
pentru restaurantele care livreaza in zona dumneavoastra.
Va rugam sa introduceti numele strazii, pentru restaurantele care livreaza in zona dumneavoastra.